Salgskurs
Bare de siste 5 årene har kunders kjøpsprosess endret seg drastisk. Fra digitale salgskanaler til globalisering, er det fortsatt én ting som fortsatt er like viktig for B2B-selskaper - selgeren.
Dette kurset forbedrer den personlige kommunikasjonen som er nødvendig for å få og beholde lojale kunder. I følge et amerikansk studie baserer 71% av kundene sine kjøpsbeslutninger på troverdighet og tillit. Alle selgere må forstå sine kunders ønsker og behov, samtidig som de må kunne kommunisere med de samme menneskene hva fordelene av selskapets produkter eller tjenester er, slik at de virkelig kan appellere til kunden og bygge den nødvendige lojaliteten.
Kurset er tilpasset alle selgere/rådgivere som treffer potensielle og eksisterende kunder i møter, og er like nyttig for deg som er ny i salg, etablerte selgere som ønsker å finne forbedringsområder, og for salgssjefer eller andre ledere som skal utvikle sine medarbeidere innen salg.
Kurset fokuserer på rett struktur og innhold i møtet - som igjen vil øke gjennomslaget og sannsynligheten for salg.I løpet av dagen går vi fra det generelle, til det spesifikke, for til slutt at hver enkelt sitter igjen med sin egen mal for struktur på møte.
Her vil du få høre underholdende forelesning, jobbe i grupper og ha morsomme konkurranser.